C5 Tourer

Nový Citroën C5 Tourer

Nový Citroën C5 Tourer

Citroën C5 je víc než okouzlující Sedan nebo prodloužený Tourer! Citroën C5 je především Citroën. Věrný tradici inovace, která je pro značku s lomenými šípy typická, v oblasti designu i moderních technologií, pyšní se Citroën C5 výrazným charakterem i osobností stejně jako čistými a plynulými liniemi.

  • Elegance
  • Dynamičnost
  • Luxus
  • Kvalita

Dynamický a ušlechtilý styl s výraznou osobitostí

Jako první na vás zapůsobí styl ztvárnění exteriéru nového Citroënu C5 se svými čistými a plynulými liniemi. Elegantní a ušlechtilé provedení se snoubí s osobitou vznešeností.

Nový model Citroën C5 ve verzi Tourer se vyznačuje právě tak elegantním a dynamickým stylem jako Sedan. Její ušlechtilá přední maska je totožná s provedením verze Sedan, záď pak vyzařuje velkorysostí prostoru, dynamičnosti a praktičnosti. Boční linie vozu jsou plynulé a dokonale vyvážené.

Na prvním místě řidič. Místo řidiče, jehož zpracování byla věnována mimořádná péče, je řidiči skutečně uzpůsobeno ve všech ohledech. Palubní deska na první pohled prozrazuje inspiraci světem letectví a umocňuje dojem dynamičnosti a vitality vyjadřovaných již exteriérem nového Citroënu C5.

Pohodlí zaručuje i ergonomie ovládacích prvků, spočívající zejména v použití poslední generace volantu s pevným středem a v podpůrných prvcích řízení nejvyšší úrovně, jako je například systém AFIL signalizující neúmyslné přejetí dělicí čáry nebo bi-xenonové samonatáčecí světlomety. Přední sedadla mohou být vybavena funkcí elektrické regulace sklonu opěradla, sedadlo řidiče pak může být obohaceno i o masážní funkci.

Cestování první třídou

Na palubě nového Citroënu C5 dostává potěšení z řízení i svezení zcela nový rozměr! Protože významným faktorem ovlivňujícím komfort je velikost vnitřního prostoru, usiloval Citroën o významné zvětšení prostornosti nového modelu C5. Rozvor byl oproti předchozí verzi zvětšen o 65 mm a poskytuje jak vpředu, tak vzadu komfort na podstatně vyšší úrovni.

Díky rozměrnému zavazadlovému prostoru pak verze Tourer umožňuje uspokojit i nároky klientely upřednostňující možnost přepravy rozměrných nákladů. Objem zavazadlového prostoru může dosáhnout až 533 dm3.

Špičkové jízdní vlastnosti

Nový model Citroën C5 přebírá systém náprav z modelu C6, což zajišťuje tlumení účinků nerovností vozovky. Z řady vystupuje i nabídkou odpružení: na jedné straně tu stojí verze Hydractive III+ poskytující současně optimální pohodlí a vytříbené jízdní vlastnosti, na straně druhé je v nabídce klasické odpružení Métallique, které skýtá bezprostřednější kontakt s vozovkou.

Bezpečnost na špičkové úrovni

Vybavení nového Citroënu C5, např. sériově dodávané systémy ABS a ESP a až 9 airbagů, činí z tohoto modelu vůz s prvotřídní úrovní aktivní i pasivní bezpečnosti.

Motory

2 benzinové motory

1.8i 16V 127k DIN (92 kW CEE)

s objemem válců 1749 cm3, maximálním výkonem 92 kW CEE (127k DIN nebo 125k CEE) a točivým momentem 170 Nm při 3 750 ot/min. Vyznačuje se spolehlivým tahem již od nízkých otáček a dodáván je s manuální pětistupňovou převodovkou.

2.0i 16V, 143k DIN (103 kW CEE)

Objem válců 1997 cm3. Tento druhý benzinový motor z nabídky je šestnáctiventilový dvoulitr s výkonem 103 kW CEE (143k DIN nebo 140k CEE) a maximálním točivým momentem 200 Nm při 4 000 ot/min. Vyznačuje se proměnlivým systémem vstřikování (VVT), který umožňuje optimální plnění spalovacích komor bez ohledu na otáčky motoru.
Může být kombinován s manuální pětistupňovou nebo automatickou čtyřstupňovou převodovkou.

4 dieselové motory

1.6 HDi 16V 110k FAP (80 kW CEE)

Kompaktní a výkonný motor 1.6 HDi 16V 110k je sériově vybaven filtrem pevných částic (FAP). S objemem válců 1 560 cm3 a 16 ventily dosáhne výkonu 80 kW CEE (110k DIN nebo 109k CEE) a točivého momentu 240 Nm od 1 750 ot/min. Tento moment může být zvýšen na 260 Nm díky funkci «overboost», která umožňuje dočasné zvýšení tlaku přeplňování paliva. Tento agregát je spojen s pětistupňovou manuální převodovkou.

S hodnotami emisí 49 a 150 g/km CO2 splňují verze Sedan i Tourer nového modelu C5 vybaveného tímto agregátem nároky pro označení Airdream.

2.0 HDi 138k FAP (100 kW CEE)

Tento motor 2.0 HDi 138 vybavený filtrem pevných částic (FAP) v závislosti na jednotlivých trzích dosahuje výkonu 100 kW CEE (138k DIN nebo 136k CEE) při 4 000 ot/min. S objemem válců 1997 cm3 dosahuje maximálního točivého momentu 320 Nm při 2 000 ot/min. Funkce « overboost » umožňuje točivý moment krátkodobě zvýšit až na 340 Nm.
Motor 2.0 HDi 16V 138k FAP je stejně jako 1.6 HDi 16V 110k FAP je charakteristický systémem vstřikování druhé generace a přeplňováním turbodmychadlem s proměnlivou geometrií. Tento motor může být nabízen s manuální šestistupňovou nebo automatickou šestistupňovou převodovkou. S emisemi 157 g/km C02 verze Sedan vybavená manuální převodovkou splňuje nároky na označení Airdream.

2.2 HDi 16V 173k FAP (125 kW CEE)

Tento motor nabízí výkon 125 kW CEE (173k DIN nebo 170k CEE) a maximální točivý moment 370 Nm dosahovaný od 1 500 ot/min. Objem válců v tomto případě činí 2179 cm3.

Díky velkému počtu inovací (dvojité sekvenční paralelní turbo a nové systémy spalování a vstřikování) se tento motor odlišuje výkonem a zejména komfortem jízdy, která umožňuje zejména při nízkých otáčkách za současné maximální šetrnosti vůči životnímu prostředí (Euro IV + FAP) a omezené spotřeby paliva.

Motor je vybaven spalovací komorou « ECCS » (Extreme Conventional Combustion System), která optimalizuje směšování vzduchu a paliva, a systémem common rail třetí generace, jehož maximální tlak dosahující 1 800 barů zajišťuje dokonalejší rozptýlení paliva. Tato kombinace umožňuje snížení emisí a spotřeby za současného zlepšení výkonu.

Tento agregát je spřažen s manuální šestistupňovou převodovkou.

2.7 HDI V6 208k FAP (150 kW CEE)

Tento dieselový agregát V6 v sobě spojuje výkon a rozumnou spotřebu. Nabízí výkon 150 kW CEE (208 k DIN) při 4 000 ot/min, točivý moment 440 Nm CEE při 1 900 ot/min a vyznačuje se svižností již při nízkých otáčkách. Tento agregát poskytuje svižný a kultivovaný chod zajišťujícím maximálně komfortní jízdu.

S objemem válců 2 721 cm3 disponuje čtyřmi rozvodovými hřídeli v hlavě a 24 ventily. Je vybaven přímým vstřikováním typu Common Rail a dvěma turbodmychadly s proměnlivou geometrií. Ke kompaktnosti, pevnosti a lehkosti tohoto agregátu přispívají litinový blok válců, hliníková sedla a víko hlavy válců z kompozitního materiálu.

Tento motor je spřažen se šestistupňovou automatickou převodovkou.

Máte zájem o Citroën C5 Tourer? Napište nám!

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.


Kontaktujte nás

Regina, a.s.
Bratří Štefanů 492
500 03 Hradec Králové

servis@autoregina.cz
servis: +420 495 845 309
prodej ND: +420 495 845 311

Prodej Citroën:
prodej.citroen@autoregina.cz
+420 495 845 301
+420 495 845 302

Prodej Suzuki:
+420 495 845 304

prodej.suzuki@autoregina.cz

Otevírací doba

Pondělí – pátek 8:00 – 18:00
Sobota 9:00 – 13:00
Neděle zavřeno